BESNİ GÜNCEL - Kahta Belediye Başkanı Mehmet Can Hallaç, seçim döneminde vatandaşlara verdiği sözleri yerine getirmeye devam ediyor. Bu kapsamda, parklardaki sosyal tesislerin belediye tarafından işletilmesine yönelik projenin ilk adımı atılarak Necmettin Erbakan Parkı Sosyal Tesisi hizmete açıldı.

Adıyaman'ın Altın Kızı Görkemli Törenle Karşılandı
Adıyaman'ın Altın Kızı Görkemli Törenle Karşılandı
İçeriği Görüntüle

"BİR SÖZÜMÜZÜ DAHA YERİNE GETİRDİK"

Kahta Belediyesi İlk Sosyal Tesisini Açtı1Tesisin açılışı dolayısıyla açıklama yapan Kahta Belediye Başkanı Mehmet Can Hallaç, seçim döneminde verdikleri sözlerden birini daha hayata geçirmenin mutluluğunu yaşadıklarını belirtti. Hallaç, vatandaşların aileleriyle birlikte keyifle vakit geçirebileceği modern bir sosyal yaşam alanını ilçeye kazandırdıklarını ifade etti.

SOSYAL BELEDİYECİLİK VURGUSU

Kahta'ya değer katacak projeleri sürdüreceklerini dile getiren Başkan Hallaç, sosyal belediyecilik anlayışıyla vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik hizmetlere öncelik vermeye devam edeceklerini söyledi. Hallaç, tüm vatandaşları aileleriyle birlikte Necmettin Erbakan Parkı Sosyal Tesisi'ni ziyaret etmeye davet etti.

#Kahta #MehmetCanHallaç #KahtaBelediyesi #NecmettinErbakanParkı #SosyalTesis #Adıyaman #SosyalBelediyecilik #BesniGüncel

Muhabir: HABİBE UÇAR