Toprak Mahsulleri Ofisi, 3 Haziran'da başlayan hububat alımlarında ilk ürün bedellerini bugün çiftçilerin hesaplarına aktarmaya başladı.
BESNİ GÜNCEL - Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO), 3 Haziran'da başlattığı hububat alım kampanyası kapsamında ilk ürün bedeli ödemelerini bugün üreticilerin hesaplarına yatırmaya başladı.
İlk Ödemeler Hesaplara Aktarıldı
TMO tarafından yapılan açıklamada, hububat alım sürecinin planlandığı şekilde devam ettiği belirtilirken, ürün teslim eden üreticilere ait ilk ödemelerin bugün itibarıyla hesaplara aktarılmaya başlandığı bildirildi.
Alım Noktalarının Sayısı Artacak
Hasat döneminin başlamasıyla birlikte ülke genelinde 211 noktada sürdürülen hububat alımlarının, hasadın yoğunlaşacağı süreçte 600 alım noktasına çıkarılacağı ifade edildi.
Bu sayede üreticilerin ürünlerini daha hızlı ve kolay şekilde teslim edebilmesi hedefleniyor.
"Getirilen Ürünlerin Tamamı Alınacak"
TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını satın alacağını vurgulayarak üreticilerin ürünlerini güvenle teslim edebileceğini belirtti.
Açıklamada, ürün bedellerinin teslim tarihinden itibaren 21'inci günden başlayarak üreticilerin banka hesaplarına aktarılmaya devam edeceği kaydedildi.
"Çiftçimizin Emeğini Korumaya Devam Edeceğiz"
Toprak Mahsulleri Ofisi, açıklamasını "Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz." ifadeleriyle tamamlayarak üreticilere destek mesajı verdi.
#TMO #ToprakMahsulleriOfisi #Hububat #Buğday #Arpa #Hasat #Çiftçi #Tarım #Üretici #TarımDestekleri #Besni #Adıyaman #BesniGüncel
Next




