BESNİ GÜNCEL - Kesmetepe Belediye Başkanı İbrahim Karademir, Kesmetepe Ortaokulu'nda iki dönemde de takdir belgesi almaya hak kazanan öğrencilere bisikletlerinin teslim edildiğini bildirdi.
Başkan Karademir, eğitimde başarıyı teşvik etmeyi amaçlayan uygulama kapsamında öğrencilerle bir araya geldiklerini belirterek, başarılı öğrencilerin ödüllendirilmesinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Açıklamasında, "Eğitime verilen en güzel destek, başarıyı ödüllendirmektir." ifadelerini kullanan Karademir, öğrencilerin elde ettiği başarının öğretmenlerin özverili çalışmaları ve ailelerin desteğiyle mümkün olduğunu kaydetti.

Karademir, öğretmenlere, velilere ve öğrencileri tebrik ederek, gelecek eğitim öğretim yılında da iki dönemde takdir belgesi alan öğrencilere bisiklet hediye etmeyi sürdüreceklerini açıkladı.
Başkan Karademir, açıklamasını "Çocuklarımızın yüzündeki tebessüm, geleceğe olan umudumuzdur." sözleriyle tamamladı.
#Kesmetepe #İbrahimKarademir #Eğitim #TakdirBelgesi #Bisiklet #Öğrenciler #Başarı #Adıyaman #BesniGüncel
Next

